tillbaka på banan

de känns redan som att jag kommit in i vardagslivet! jag kände att jag var tvungen att göra något drastiskt, så att jag kom på banan igen! så i lördags klev jag upp, for och simmade en halvtimme, åkte hem och tvättade allt jag kunde hitta. och de känndes som en bra början! :) igår åkte Samuel till lycksele, så jag passade på att städa lite och tog en joggingtur. de enda som skulle behöva göras nu är att storhandla, men de får bli när samuel kommit tillbaka med bilen. :)

joggingturen igår fick förvånandsvärt bra, jag testade en annan väg än den jag brukar ta och den här ska jag fortsätta med. men de blir nog ingenting idag pga regnet, sen måste man ju ha en vilodag lite då och då! :)
min nya runda! :)

Kommentarer
Postat av: jessica

Är de höst i vännäs, tycker jag ser döda löv?

2012-08-08 @ 19:17:15
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0