fredag

I fredags åkte vi in till stan för att äta middag hos Thomas & Camilla. vi vart bjudna på kycklingtacos och päronsplittglas med bär till efterrätt! :) mycket gott!
efter middagen tog vi en sväng till Jula där killarna sett att det fanns billiga bärplockare. eftersom jag dagen innan varit ute och plockat blåbär för hand, kände jag att de vore bra att införskaffa sig en riktig bärplockare! :) så jag köpte en plockare och Samuel köpte ett parasoll för 19:- :) de vart också en burk godis på Willys innan vi åkte vidare till Anton för att se film! de vart en tidig kväll för oss eftersom jag jobbat på dagen och klev upp kl 06. men vi hade mycket trevligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0