trevlig helg!

Helgen har varit händelserik och därför har jag inte haft tid och orka att skriva här! helgen började med middag på allstar med Samuel, Paulina, Fredrik, Pernilla, Robin, Thomas, Camilla, Malin, Peter & Isac. sen gick vi över till Megazone och körde fortet! :) jag hade iallafall riktigt roligt, trots att jag, Paulina & Pernilla kom sist av alla lag! :) nu är jag taggad på att åka upp till skellefteå och leka lite på Boda borg! klockan tolv då vi var klara, åkte vi till Isac och kollade på hans lägenhet och snackade.
på lördag vart de städning på dagen, middag hos mamma och spel hos farbror på kvällen! :)
söndagen vart en lugn dag, som de ska vara! :) jag plockade fram vinterkläder, packade ner sommarkläderna och så bar vi ner utemöblerna till förrådet. jag gjorde även en ommöblering i min garderob, så nu är allt i ordning! på kvällen vart det film och godis med Samuel och Paulina :)

Nu är det en ny vecka och jag ligger en dag efter. i måndags hade vi föreläsnig hela dagen och idag har jag jobbat på klockaren. imorgon blir allt som vanligt igen, men då ska jag vara ledig på torsdag! snart är det helg igen! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja det var verkligen skoj! Roligt att så många kunde följa :) Är också sugen på att köra Boda borg antingen i skellefteå eller i sundsvall. Men det får bli framöver :)

2011-10-19 @ 09:14:25
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0