tapet

Paketet från Ellos kom igår, de är alltd kul med nya kläder. men nu hade jag bara beställt två jackor och en halsduk, men de är alltid något :) nu får jag bara hoppas på att de blir kallt någon gång så dom kommer till användning, för än så länge använder jag sommarjackan :)
Jag var också och lämnade in datorn igår. min vänstra 'mus'-knapp funkar inte alltid och försäkringen går ut på måndag, så de kändes som om de var lika bra att få den fixad :)

Tidigare idag var jag och Samuel på Colorama och hämtade en tapetbok. Vi ska ju få omtapetserat i köket, så vi måste bestämma oss för vilken tapet vi ska ha. de är ju däremot inte så stort utbud man får välja mellan, men vi ska väl hitta något som passar oss :)

den här tapeten fastnade jag för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0