måndag

Morgonpromenaden är nog min höjdpunkt på dagen! de senaste veckorna har det varit soligt på morgonen då är de så skönt att stiga upp och ta en promenad :) jag gruvar mig lite för vintern, hur ska de då gå? att ta sig upp på morgonen då de fortfarande är mörkt ute? ja, jag få ta de då de kommer. :)

Förra veckan gick lika fort som dom senaste gjort. de känns som om tiden bara flyger iväg, jag hinner knappt börja min vecka så är den slut! på ett sätt är de ganska skönt, men de känns som de snart är jul :)
jag hann iallafall slinga håret förra veckan. Cristel gjorde de ljusare och de var riktigt bra! de känns skönt att ha de ljust, nu väntar jag bara på att de ska växa ut så jag får långt hår igen :)

Ihelgen vart de en massa politik-snack med Camilla & Cristel :) vi satt hela fredagkvällen och diskuterade och gjorde tester. jag är inte alls intresserad eller kan något om politik men de vart vårat fredagsmys :) vi såg också filmen Remember me där Robert Pattinson spelar huvudrollen. jag tycker att filmen var bra. slutet var sorgligt och inte alls som jag tänkte mig, men de var så bra! :)
Igår var jag hos Linda och barnen. vi lekte, bakade och massa annat, de är alltid lika roligt :)

nu ska jag sminka mig och sen cykla till jobbet! :) tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0