mitt huvud!

Ensam hemmakväll med Idol och godis! :) Samuel är hos Thomas och jag kände att de kunde vara skönt att vara ensam någon gång. det har varit så mycke på sista tiden och jag har haft konstant huvudvärk i en vecka nu. jag brukar aldrig ha huvudvärk, men nu har det verkligen gjort ont i hela huvudet. så en lugn kväll här hemma passar bra! :)

Imorgon blir de upp i tid, för att åka till umeå. jag har tänkt mig en heldag på stan och shopping. Det var tänkt att syrran skulle följa med, men hon ligger i magsjuka. så det blir att spring omkring själv, men lika glad är jag för de :)
Jag får se om de blir någon klippning imorgon. det var tänkt att syrran skulle klippa lugg på mig imorgon, men om hon mår som hon gör idag, blir de nog någon annan gång :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja ibland är det skönt att vara själv. Läste att du har tänkt börja plugga? Vad blir det då?



Läntar också tills det är dags att börja pynta :)

Julen är sååå mysig!



Kram

2010-11-01 @ 20:54:44
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0