tidsfördriv

Hårfärg? Mörkblond, med lite ljusare slingor

Ögonfärg? Gröna

Längd? Skulle gissa på 175 cm.

Skostorlek? De varierar, men dom flesta skor ligger på 38-39.

Ålder? 19 om ett litet tag!

Stänger du av mobilen när du sover? Ne, enda gången jag stänger av mobilen är då man är på intervjuer eller möten, och de händer inte allt för ofta!
Vem såg dig senast naken? Samuel, hoppas jag!

Hur såg du ut på högstadiet? De ville jag helst inte tänka på. Sjuan och åttan är en mardröm för mitt utseende, nian var bättre men inget att hurra över! :)

Hur kommer du se ut om 20 år? Ja, jag hoppas på snygg och tränad! :)

Hur var du på dagis? Svårt att minnas, men jag hoppas inte att jag var någon djävulsunge! :)

Hur är du att ha som arbetskamrat? Också en svår fråga. Jag hoppas ju såklart att de är bra, men jag har aldrig frågat!

Biter du på naglarna? Ne, tack och lov för de! jag gjorde de förut, tills jag insåg hur äckligt de var!

Har du något handikapp? Nej.

Är du rädd för att få hängbröst? Nja, inget man längtar efter men de är något alla får så de är bara att ta de med en nya salt! :)
Har du en kille/tjej just nu? Jo, har ett underbart förhållande!

Gillar du någon? Ja, annars vorde de väl konstig!?

Vem? Samuel

Har du haft sex? Den måste jag nog svara ja på.

Hur många har du haft sex med? 1

Har du haft många förhållanden? Nej, bara ett seriöst och de är de jag har nu! :)

Var du full senast du hade sex? Nej, de var jag inte.
Hur homo är du på en skala 1-10? nja, måste nog säga en 1:a. Visst finns de snygga tjejer, men de är Samuel jag vill ha. och vad jag vet är han kille!

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Tacos är ingen mat att äta på första dejten iallafall. De rasar och man sölar, så de blir nog den.

Ljuger du? Inte ofta. men en vitlögn har man väl dragit!

Har du kysst en polis?  kysst och kysst, en puss har jag väl fått av pappa min :)

Har du nånting att dölja? Ne, inte vad jag kommer på just nu.

Kan du baka bröd? Om jag får ett recept. När vi hade prov på skolan, gick de åt pipan. de vart mer jästbullar :)

Vet du hur man frostar av en frys? Jo, har hjälpt pappa.

Vad har du på dig nu? Adidas mjukisbyxor, en lila tröja med träd på och svarta sockar med gröna drakar på :)

Kommentarer
Postat av: Cristel

hihi jaa det ska vi !

antagligen tar vi en annan väg hem, men om vi skulle fara förbi så säger vi till ;P

2009-03-16 @ 22:30:51
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: storasyster linn

måste ju erkänna att jag tror du ljuger, inte fan kan väl du vara 1.75 lååång! längre än mej är du ju inte :D du e ju snarare 1.65 :D puss

2009-03-18 @ 19:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0