Kamera och shopping

Vilken underbar dag :) Visserligen har det regnat hela dagen, men de har varit så bra ändå. Gick ner på samhället imorse för att gå förbi apoteket och blomsteraffären. Jag var och beställde blommor till studenten, vad är studenten utan rosor? Jag får se vad de blir för buketter, men jag tror att dom kommer bli skit bra! :)

Jag har också lappat ihop min kamera idag! :) äntligen är den min, Nikon D90. bättre får man leta efter! Jag ska fota på balen imorgon, så då kan de vara bra med en ny kamera än min gamdigitalkamera.
Jag sitter och funderar på om jag ska ta och beställa ett extra batteri till kameran. De är så mycket lättare att hålla i kameran och fota när man har de på. sen är de en bonus att de rymms ca 1700 bilder extra :)


Igår var jag på stan med mamma och Tina. Jag var tvunden att åka in för att hitta mig något att ha på mig på studenten, som är en vecka bort nu! :) Jag hittade en jättesöt klänning som kommer att bli bra. men jag hittade inga skor, så jag får se hur jag gör med den saken. Jag köpte också en bh som jag ska ha under klänningen, jag behövde en utan band. De vart också ett par byxor och två par skor.

Byxor 599:- från Rut m.fl

Skor 180:- från skokanonen

Skor 300:- från skokanonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0