2010 imorgon

Sista dagen innan de nya året. de känns sjukt att de blir 2010 imorgon! men också skönt att få börja om på ett nytt härligt år! :) det känns som jag hunnit med ganska mycket under det här året. Jag har:
¤ tagit studenten!
¤ varit på IKEA två gånger.
¤ varit på två dop
¤ varit på ett bröllop
¤ varit på en begravning
¤ gått arbetslös 3 månader
¤ hälsat på Paulina och Fredrik i Kiruna!
¤ fått jobb på lillabageriet!
¤ skaffat lägenhet och flyttat till Lycksele!
¤ skrivit in mig på körskola
såklart är det mycket mer som hänt, men jag kommer inte på något mer just nu :)

nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon. Jag börjar klockan nio imorgonbitti och slutar klockan två, då kommer Samuel och Fredrik och hämtar upp mig, sen åker vi till vännäs. Där ska vi käka trerätters middag, sen blir de massa spel och kul! :) jag längtar. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0