Hell´s och Top model!

Finalen i Hell´s kitchen var igår! Det stod mellan Bonnie och Rock, och jag hoppades att Bonnie skulle vinna men jag kände ändå på mig att de skulle bli Rock! Trea i tävlingen vart Jen som jag helst hade vilja se vinna alltihop! :) men de kommer snart en till säsong, så de blir bra!


Gordon Ramsey är min favorit! :) han är så klockren!


Nu i veckan har också Top model New York börjat, som jag också följer alla vardagar! har redan min favorit Dominique! :) Hon ser väldigt vanlig ut, men hon är så fruktansvärt snygg! Hon höll på att åka ut i torsdags och jag var säker på att hon skulle ryka när det stod mellan hon och Allison! så nu får hon rycka upp sig så hon får stanna kvar! :)


Top model tjejerna!


Dominique, 23 år från Columbus, Ohio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0