Jag vill ha mitt fodral!

Jag sitter nu och försöker hitta ett fodral till min dator, så att jag kan ta med mig den utan att slakta den helt. Problemet är bara de att de verkar inte finnas något, alla är till 15" och jag behöver en till 17". Jag hittade en på netonnet.se för 219:-men då var den såklar slutsåld! Så jag antar att jag får vänta tills dom får in fler, så jag kan köpa en sån :)



De vart min efterlängtade Pasta Carbonara till middag, mycket gott och mycket enkelt! :) om jag har tur kanske de blir ett av mina och Tess recept till våran kokobok som vi håller på med! :)

Bandspaghetti, carbonara, majs, ärtor och paprika, sen några minimajs till! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0