skolfoto

Nu har dom efterlängtade skolfotona kommit! de ska bli kul att få byta bilder mad alla från klassen så man kommer ihåg vilka men gått med! ;) ne, de är nog inte så stor risk att man glömmer, men de är roligt att ha en bild av alla! De gick inte så bra för mig att få någon bra bild på mitt kort, men de får duga!



De känns som hela min kväll är uppbokad, jag måste betala lite räkningar, koka hjortronsylt sen ska jag börja på svenska uppgiften! Jag tror att de blir sängen tidigt ikväll, jag är ganska trött efter en skola med hårt arbete! :) skriver kanske en rad innan jag ska sova, tjing


Kommentarer
Postat av: tessy

Gud vad fin :)

2008-09-22 @ 19:36:53
URL: http://tholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0