ingen räddning!?

Ibland kan jag bli så less på mig själv! jag klev upp imorse och gjorde mig i ordning. När jag skulle ta på mig jackan och packa väskan inser jag att min plånbok ligger i Samuels bil(och han är såklart på jobbet, med sin bil och såklart har jag busskortet och allt i min plånbok!). Så de finns två altenativ, ett att stanna hemma eller två att hoppa på bussen och hoppas att jag får åka med och riskera att få böta 400 kronor! :/ Jag tänkte att jag skulle kunna hoppa på bussen, men då har jag ju inget busskort fram tills jag och Samuel ses nästa gång, vilket borde bli till helgen. och att betala buss fram och tillbaka till skolan en vecka tänker jag inte göra! So, nu ska jag ta mig ett äpple och lägga mig och se på tv! :/ Ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0