Fröig och hjortronfil!

Jag hatar måndagar, dom är långa och dryga! De blir sena middagar och Samuel ville inte äta så nu äter jag macka och fil! de får bli min middag och kvällsfika! Imorgon blir de iallafall en kort dag, två lektioner och på onsdag är vi lediga. eller vi har utvecklingssamtal, men jag vet inte om jag orkar fara på de, kanske om jag har något att göra på stan efteråt! :)

Jag börjar också blir orolig för min mage är inte på bra humör! Får se hur länge de håller i sig, annars måste jag gå till vårdcentralen, för jag orkar inte mer! De känns som om de kan vara skolan som orsakar de, för jag har de aldrig då vi är lediga, bara då de är skola! :/ ska spela hjärter nu, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0