fredag

Godmorgon alla! :) skrev ingenting igår, så jag tar ett inlägg och skriver om igår!
Är som sagt ledig alla fredagar och även nu på måndag så de blir en lång helg, vilket är väldigt skönt! Igår tog vi de bara lungt, jag sov ut till klockan 1. Och eftersom Samuel har fått jobb åkte vi till Fredrik med kaffe och wienerbröd för att fira! :) de blir skönt när han får jobb, så kanske vi kan flytta till en egen lägenhet snart! :) vi kollade igenom mina flyttahemifrån grejor igår, fick lite saker av Ann när hon flyttade in till oss! men de blir nog endå att köpa nya tallrikar och bestick! :)
Till middag vart de kotletter och klyftpotatis, jag tänkte att de kanske kan bli ett recept till kokboken! jag känner att jag måste börja med de snart, så man har tid på sig att styla boken! :)
På kvällen kom Paulina och Fredrik hit och kollade på Idol och Familjen är värre!

Kotlett med klytfpotatis, morötter och kålrot och kantarellsås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0