tapetsering om målnig imorgon

Skönt, nu är svenska nationella över. Jag gjorde mitt muntliga idag och även fast jag var skit nervös, tror jag att de lät bra! :) jag fick iallafall godkännt på de, så de känns bra. Jag fick också godkännt på skriftliga delen, vilket jag är väldigt förvånad över, för de lät inte alls bra! så nu är de några små saker kvar i skolan, förutom redovisning för tvårona i projekt, men de är ett tag kvar! :)
Måste också bara säga att jag och Ida hade de väldigt roligt idag då vi skulle göra apelsinsås. De stod i receptet att vi skulle 'gömma' apelsins saften, hur mystiskt är inte de? sen skulle vi göra strimar av apelsinskalet :/ vi fattade ingenting, så vi fick ta ett nytt recept! :)

Imorse kom också tapetseraren som gjorde om i vardagsrummet hit och lämnade tapet-böcker och en massa färg prover. Vi kom överens med Anders om att vi skulle få göra om alla rummen, men inte på så kort varsel. så jag sitter nu och försöker hitta en bra färg till hallen och en tapet till sovrummet. Jag funderar på grönt i hallen, men de vill inte Samuel, så jag ska diskutera med han när han kommer hem! :) dessutom kommer tapetseraren imorgon på min lediga dag, så istället för att ha sovmorgon till kanske 11 så måste jag stig upp innan klockan 7 :(
 
ett antal färger att välja mellan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0