Utomlands eller inte?

Godkväll! nu står jag och Samuel inför ett jobbigt val, vi har nämnligen hittat en billig resa till Turkiet en vecka, den 30 maj. Vi vet inte hur vi ska göra, om vi ska lägga ut pengar på den resan eller om vi ska spara oss till efter sommaren och kasnke ta en 'bättre' resa då! :)

image37
Alanya, september 2007

Vad har då helgen att erbjuda? idag har vi bara varit i stan och handlat lite saker. Sen ätit en god grill-middag och nu är jag och Samuel hemma hos pappa och ska bara slappa! :)
Imorgon kl 08 åker jag mamma och Tina till Skellefteå för att ställa ut Greta på kattutställning. På kvällen ska vi grilla med moster Barbro och Kudde som också är där med fyra av deras katter :)
På söndag blir det också utställning och hemåt till Vännäs igen och kanske träffa Samuel!
Jag skriver väl och lägger in lite bilder när jag kommer hem på söndag, hade bra hej då! :)


Kommentarer
Postat av: josefine

hitta en resa 14 juni! :D

2008-05-27 @ 16:18:47
URL: http://xjosefinex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0