Tårtbak! :)

Har nu gjort tårtan som vi ska äta ikväll! haha, snygg vart den inte, jag har så dålig fantasi så de vart bara en vanlig gräddtåtra! :) men, jag får hoppas att den smakar bra. Ska gå och byta om nu, så att man ser någorlunda ut nu när familjen och farmor kommer :) skriver ikväll, puss

image17
På botten har jag banan och choklad, i mitten har jag marsansås och hallonsylt och överst har jag ett lager med grädde, lite riven choklad, sen har jag dekorerat med physalis och vindruvor!

image18

Här är tårtan som Tina & mami gjorde på min födelsedag! Jag tror att dom la ner lite mer tid på sin tårta än vad jag gjorde på min! :) Mycket choklad som jag gillar!



Sen måste jag lägga in en bild på tårtan som Tina & Samuel gjorde till mig förra året! Kan ju säga också att dom "limmade" fast strössel-hjärtana en och en för min skull! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0