Nordmaling

Är i Nordmaling nu och väntar på att maten ska bli klar! Kyckling tortilla med grönsaker! :) har varit ledig idag, mycket skönt! :) Jag skulle fara till vårdcentralen idag också, men eftersom dom strejkar gick det inte så bra. Så jag ska försöka på fredag igen och hoppas att det går bättre då. Sen ska jag ju ta hål i öronen, igen. men hon som gör det var ledig idag, så det får bli på fredag eller nästa vecka! :)

Den här veckan har varit alldelens perfekt. Vi har inte gått heldag nån dag, och så har vi varit lediga idag och är även lediga på fredag! Imorgon har vi sovmorgon till klockan 1 och sen har vi bara betygssnack på eu-maten så jag slutar väl vid 2 halv 3! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0