Fredag imorgon!

Nu är jag hemma igen. sovde hos syrran från onsdag-torsdag, så vi har bara haft det bra :) På onsdag vart min mage nästan sig själv igen, jag tror att det beror på att jag inte tål mjölk! :/ jag älskar verkligen mjölk, men nu måste jag försöka dricka och äta annat. Och nu när det är helg blir det svårt att motstå mitt favorit godis, choklad! men eftersom att det är mjölk i får jag leta mig något annat gott :)
Efter skolan i onsdags gick jag på stan med Karro och Kajsa. Jag köpte 4 nya armband, jag älskar armband, de vart två i trä och två i guld! :) Vid 4-tiden mötte jag upp syrran, sen gick vi hem till henne och åt middag, kyckling och ris. Måste säga att syrrans lägenhet är riktigt fin och mysig, jag trivs jätte bra där! jag sov som en stock inatt. :)
På kvällen vart det bara slappade framför tv:n, vi såg på top model finalen och åt krämbulle! :) Om rätt person vann top model, måste jag säga nej. Jag tyckte om Heather redan från början, så jag hade hoppats på henne. Men när det stod mellan dom 3 sista hejade jag och syrran på Jenah, men det gick som det gick. Selisha är säker jätte fin, men inte riktigt i mina ögon!

Nu har jag just duschat och ska lägga mig och läsa nu och sen sova. Så jag skriver imorgon när jag kommit fram till Nordmaling, de blir där ihelgen! :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Okej, ja vi borde ju verkligen planera in något!

Japp det gör jag :)

2008-05-16 @ 10:36:46
URL: http://ponkins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0