önskelista!

Nu är det snart jul och de känns så bra! Jag hoppas att julafton bli som planerad, med familj och släkt!
Min önskelista är inte den längsta, jag kommer i princip inte på något som jag vill ha. Oftast brukar listan vara överfull, men nu när jag vet att pappa kommer lägga ut mycket pengar på mig kommer jag inte på något! :) Jag funderar mycket på om jag kanske ska önska mig körkortet, de kan ju vara en bra sak och en push så jag börjar någon gång! :)

Global knivar är också något jag gärna skulle vilja ha i min kökslåda! dom kostar endel, men vill man ha kvalité så kostar de!

Kosta boda glas är något jag älskar. Jag har ett rosa och ett brunt, men skulle vilja ha fler i dom färgerna + gröna eller oranga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0