blöt katt :)

Som ni ser på bilden nedanför, så har jag just duschat dartanjang! han var inte de nöjdaste katten i världen just då, men jag gav han lite godis, så nu är vi bästisar igen! :) Han är allt bra söt han. han är likadan när han har gjort något dumt och han vet att han gjort fel. då går han och skäms ett tag sen kommer han och gosar :)

Blöt katt! :)

Imorgon är de helg, vilket innebär att de är kalas! :) Camilla och Thomas ska ha inflyttningsfest imorgon, så vi ska dit och tralla lite. De blir nog att ta de ganska lungt, jag ska gå på stan med Samuels mamma dagen efter. sen jobbar jag också.
nu ska jag gå och duscha, så att jag är klar då de är hockey. ikväll de är ju spännande :) tjing

Kommentarer
Postat av: Julia

mitt hjärta! <3

2009-05-09 @ 13:41:35
URL: http://jeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0