fint väder!

Åh, jag blir så glad när de är så fint väder ute! De är 6 grader ute, så de är inget att klaga på, sen skiner solen som aldrig förr! :) är de bara jag som blir på topp när solen skiner?
Ska snart packa ihop väskan och gå till bussen. idag är de så härligt väder, så jag skulle helst vilja gå till skolan, men de hinner jag inte. så jag får gå efter skolan! :)
Nu har jag fått hem mitt paket från HM. Jag hade beställt en cardigan och ett par espadrillos. Tröjan vart jätte bra, så den spar jag, men skorna vart för trånga, så jag ska beställa en storlek större. och då blir de nog inte bara ett par utan två eller tre :) Jag är så shoppingsugen idag, så jag ska kolla hur mycket pengar jag har på kontot, så kanske jag knallar ner på stan efter skolan och kolla om jag hittar nå roligt. Jag skulle behöva ett par nya jeans, sen vill jag ha några nya partylinnen!
Ska gå och göra mig i ordnign nu. Jag får skriva och lägga upp bilder från Samuels kalas senare! :) tjing


Kommentarer
Postat av: Tomic

Hörru du lilla flicka :I

jag har nog energi så det räcker :)

2009-02-10 @ 19:14:36
URL: http://tomictomi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0