mysigt

Helgen är över och jag längtar redan tills nästa år, men då hoppas jag på att jag inte jobbar hela helgen! Men de gick iallafall, fredan var okej var på fest hos Fredrik och Paulina sen gick jag och Paulina ut en sväng och träffade massa människor! lördan var inte alls roligt, sitta på ica med ont i magen var inte de jag hade hoppats på, men de är sånt man får ta! :) Igår gick jag och Samuel en sväng på marknaden innan jag började jobba, jag köpte mig två armband och skänkte 10% av priset till kvinnovåld, så de känndes ju bra! :) sen vart de en ny telefon också! :/ Får se hur de blir med den, ska in till stan imorgon och prata med dom!

Jag jobbar tisdag, onsdag och torsdag och på fredag har jag tagit ledigt, så jag och Samuel ska upp till stugan på torsdag efter jag slutat. Sen på fredag blir de Åsele med ev. Paulina och Fredrik, de kommer blir bra! :) På lördag blir de hem till vännäs igen och på söndag bär de av till stugan igen fast en hel vecka! :)
Jag har märkt att jag inte lagt in någon bild på ett tag nu, så jag ska se till att göra de snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0