Höstförkylning!

Då var man på benen igen, nästan iallafall! :) I flera veckor har jag varit lite tät i näsan men det är ingenting som har velat utvecklas, men nu kom det. Från lördagkväll till igår har jag legat deckad här hemma, feber och snorig. Filmer och serier har jag hunnit plöja igenom då jag spenderat heeela dagarna i sängen. Idol, Hela sverige bakar, Svenska hollywoodfruar, Solsidan, Sunes sommar, Twilight breaking dawn part 1 och 2 + extra material.. ja, säkert nå mer också som jag inte kommer ihåg! :) Det känns ändå bra att vara tillbaka på jobbet, man får träffa människor (inte för att Samuel inte är en människa men.. ;)) och man får i sig frisk luft! :) så nu taggar jag sista arbetsdagen för den här veckan och sedan tar vi helg!

Och som jag skrev på instagram.. när man legat inne i sängen de senaste dagarna har man inte riktigt hunnit med att det blivit kallt ute. så imorse var det bara på med vinterjackan, halsduk, mössa och vantar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0