Vilken trevlig helg! :)

Förrförra fredagen var det min och Samuels tur att bjuda våra vänner på middag. Vi valde att grilla eftersom det var fredag och fint väder :) Varmrätten bestod av fläskytterfilé och hasselbackspotatis och till efterätt serverade jag chokladfondant med fruktsallad. Jag gjorde för första gången i mitt liv fondant och jag var lite osäker på hur det skulle gå. men den vart riktigt god så den kommer nog att serveras fler gånger här hemma! :)
 
 
På lördagen var det dags för hockey, pizza och öl! vi dukade upp i vardagsrummet så vi alla kunde se! :)

Kommentarer
Postat av: sofia

Snygga pojkar och helt fantastiskt god mat!

2013-04-23 @ 22:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0