planering.

Jag och Samuel har varit ute och joggat ikväll, så nu är man ny-duschad och snart redo att lägga sig i sängen! :) jag har också hunnit planera lite inför veckan/helgen. På lördag ska vi på bröllop och jag har fått i uppgift att göra tårtan! :) de kommer bli enkla prinsesstårtor med vit marsinpan och så ska jag försöka mig på att göra någon form av dekoration. jag har fått låna lite grejer av syrran, så jag hoppas det blir bra! :) handlingslistan är klar, så de blir att handla allt imorgon, så jag kan göra dom på fredag! nu blir de soffan en liten stund innan de är dags att sova! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka är det som gifter sig? Du får gärna lägga upp bilder på tårtorna på bloggen =)

Svar: Vem är du? :) blir jag nöjd med tårtorna kommer jag lägga upp bilder på dom! :)
Julia

2012-09-12 @ 10:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0