im back!

äntligen är min blogg tillbaka! jag har inte tagit mig in här på två veckan, men efter några mejl till blogg.se är den tillbaka! :) de har ju hänt en hel del sen sist och jag har några inlägg på lager, som kommer upp inom kort! :)
Sen sist då, vad har hänt:
¤ Jag har börjat läsa på universitetet! de är jätte roligt! :)
¤ Vi har haft några 'nollningar' under den första tiden. vilket innebär att vi som läser kriminologi, sociologi och socialpsykologi träffas och göra massa roligt tillsammans. vi har tävlingar, äter middagar, dansar loss osv! :)
¤ Jag har tappat en bit av en tand(som brukar lossna ibland). men tandläkaren fixade de och glad är jag för de! :)
¤ Igår hade jag mitt första seminarium och jag tycker att de gick förvånandsvärt bra.
¤ Plus att jag har träffas massa nya människor! :)
 
Den senaste veckan har det som sagt handlat mycket om skolan. vi har inte många lektioner, men vi ses nästan varje dag för att plugga tillsammans, vilket gör att man är borta från hemmet mellan 8-16 och sedan har vi nollningar på kvällarna, så de blir inte mycket tid över till annat! men nu börjar de lugna ner sig och de känns ganska skönt! :)
 
Idag har vi varit ''lediga'', vilket innebär att vi pluggar hemma. och eftersom vi började på nytt kapitel idag, stannade vi hemma för att läsa igenom all litteratur, så vi imorgon kan plugga tillsammans, inför nästa seminarium! :) den här veckan har vi 65 sidor på engelska och ca 10 på svenska. jag har pressat mig igenom 36 sidor engelska och hela svenskan. nu ska jag fortsätta på engelskan! tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0