middag & Twilight med Paulina!

I onsdags hade jag och Paulina våran dag! :) vi brukar försöka fara ut och äta middag en gång i månaden. dock har de blivit mindre, när vi båda studerar och inte har så mycket tid över. men när vi köpte biljetterna till sista Twilight filmen bestämde vi att vi skulle ut och äta middag innan och ta igen alla missade gånger! :) vi bokade bord på Kungsgatan 133, som tidigare hette pasta, så de var de vi var inne på! :) vi lyxade till med förrätt så vi beställde in två olika lantbröd, en med vitlök och en med parmesan och till de fick man creme fraiche och någon god olja. till varmrätt tog vi båda två pasta med oxfilé och de var de godaste jag ätit! oxfilén smälte i munnen, såsen var gräddig och lite stark och så hade dom någon philadelfia med ost i som var gudomlig! de kändes också helt okej att betala 250 kronor för förrätt, varmrätt och ett glas vin! :) allt var så himla gott och vi var helnöjda - jag kommer garanterat att gå dit igen! :) och så avslutade vi kvällen med att de Breaking dawn part 2. och ja, de känns förjävligt och sorgligt att de är över nu, men jag kommer kunna se dom om och om igen! :) vart dock lite besviken på tvåan, så part 1 kommer vara den bästa av de fem filmerna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0