crazy thursdag!

Vilken härlig dag de har varit idag, förutom den lilla incident som inträffade innan lunch. vi har varit lediga idag så jag har suttit hemma hela dagen och pluggat. vi har ju tenta nästa lördag, så de gäller att ligga i den sista veckan! :) jag har också hunnit med att tvätta - jag insåg att jag var lat förra julen och packade ner alla gardiner och dukar smutsiga. så de var ju bara att börja tvätta, nu hänger dom på stolen och väntar på att få bli strukna som jag tänkte hinna med ikväll! :)
 
Och så till incidenten i förmiddags: de hela började med att jag skulle snabb-diska innan jag började med lunchen och de ångrar jag starkt så här i efterhand! jag skulle diska en kniv som skulle vara den vassaste i huset och såklart slinter jag och får ett halv centimeters djupt sår i fingertoppen! allt gick bra till en början, men jag la mig på soffan för att lugna mig lite. men efter ett tag fick jag världens illamående och jag trodde att jag skulle behöva spy men tack och lov räckte de med att lägga sig på soffan och vila ett tag! de var gott med mat iallafall! :)
jag kan tillägga att när jag insåg att jag skurit mig tog jag en stor bit papper och hoppades på de bästa! att de var ett halv centimeters sår fick Samuel kolla då han kom hem! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0