allt

nu har jag legat på latsidan igen. vi har väl haft mycket att göra och jag sitter knappt på datorn längre!
i lörgads hade vi middags besök, Thomas & Camilla vart bjuden på kyckling och pannacotta! sen spelade vi lite spel och hade trevligt! :) igår hade vi kalas här hemma hos oss och Samuels systrar och mamma kome hit och fikade och åt middag! :)
Jag och Samuel har också kommit igång med träningen igen efter julen och ledigheten. framöver blir det nog tre gympass i veckan och så går jag en timmes promenad hem från jobbet tre dagar i veckan. sen ska jag och Paulina försöka gå på kvällar också! :)
Min mage har varit kaos sen ca två månader tillbaka. efter att jag varit och pratat med en läkare och tagit blodprover, trodde dom att jag hade magsäckskatarr. men utan förrändring efter starkare medicin ska jag nu få svälja en kamera på sjukhuset! dock känner jag mig bättre efter att ha börjat med laktosfritt, så jag får se om de kan vara så enkelt eller om jag måste på sjukhuset!
så, de var de jag kom på idag. nu ska jag försöka uppdatera mera, som alltid sägs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0