året 2012 i bilder!

Nu har jag knåpat ihop några bilder som ska visa en liten del av vad jag sysslat med det senaste året! :) tyvärr har man inte bilder på allt man gjort och inte heller plats att lägga in alla bilder man velat, men jag tror dessa visar de jag minns bäst! :)
 
Dessa trevliga människor, plus Samuel(fotografen) firade jag in 2012 med! :)

Grillpremiär med Tina & Johan, i början av mars! :)


Syster-yster fyllde 25 år! :)



Vi åkte upp till stugan en helg. Tanken var att vi skulle upp på Moppens tak och skotta bort snön, men det var roligare att hoppa från taket! :)


En efterlängtad kväll med Emelie, Camilla och Paulina! :)


Thomas & Camilla kom hit och grillade med oss! :)




Jag fyllde 22 år och de firades med vännerna och hemmagjorda, grillade hamburgare! :)

Familyfun i Turkiet! 15 personer, 14 dagar - mycket lyckat och väldigt roligt! :)

Vännäsdagarna!

Jag, Samuel, Paulina, Fredrik, Pernilla, Robin, Tina, mamma, moster Barbro, Kudde och Rolle firade midsommar i stugan! Vi gjorde midsommarstång, solade, badade, fiskade och åt mat! en mycket trevlig helg! :) 
Min kära kusin tog studenten! :)
Thomas, Camilla, Anton, Samuel och jag drack Kizz-vin på tomtebo. Sedan begav vi oss ner på stan för att äta middag på AllStar och för att sen gå vidare och dricka öl på uteservering!

Jag, Samuel, syster Tina och mamma skulle iväg för att sola och bada. De hela slutade med loppisrund och picknick i Snålltjärn, när vi inte hittade någon fin strand! :)

Jag och Samuel plockade blåbär! :)
Släkten samlades hemma hos Håkan & Anki. Vi spelade kubb, sköt luftgevär, grillade och mycket mer! :)



Vi spenderade som alltid några dagar i stugan. Vi hann med att bräfodra om en sida på stugan och vi var med oss ett hagelregn! :)

Jag & Samuel vart bjudna på middag på Tomtebo hemma hos Thomas & Camilla! :)

Jag har varit ute och fotat en hel del under året! 
Vi hade en trevlig söndagsmiddag hemma hos Mamma och Kjelle! :)
Vi firade en härlig julafton i stugan - 20 år sedan sist! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0