jag känner inte av ärtan!

Äntligen har vi fått våran nya säng på plats! vi beställde den i början av sommaren, men pga att vi varit borta hela sommaren och inte haft tillgång till släpvagn har vi inte kunnat hämta den förns nu. jag premiär sov i den i måndags och den får godkännt :) jag får höra vad samuel tycker om den när han kommer hem på fredag.
den vart mycket bättre än våra gamla, som följt med i många många år. tillslut gav benen upp på den, så vi låg på golvet och de kändes inte alls trevligt! men nu sover jag som en kung! :)

Före:
Efter:
den är i ljusgrått tyg!

Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: Tack så jätte mycket!! Kram

2012-08-22 @ 20:50:31
URL: http://justanothervoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0