sen sist

jadu, sen sist jag skrev har de nog inte hänt så mycket! vi åkte till stugan över påsk och hade de så härligt! vi solade, körde skoter, pimplade, grillade korv varje dag och allt annat som hör stugan till! :) jag, Paulina, Emelie och Camilla har haft en trevlig kväll med grillat, alkohol & dans. :) jag har varit en sväng till lycksele där Emma bjöd sina vänner på palt! :) och sen har jag jobbat!
jag har också sökt tre kurser på universitetet till hösten, juridik, kriminologi och barn-& ungdomspsykiatri. jag har inte riktigt tänkt hur jag ska lägga upp hösten än, men någon av kurserna hoppas jag på att få kunna läsa och ev jobba samtidigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0