vilken lördag!

jag och Samuel är så himla duktiga! igår målade jag hallen och på kvällen då Samuel kom hem målade vi ett varv i köket. idag har vi målat andra varvet och köket är färdig målat! :) det vart jätte bra och jag hoppas att allt ser bra ut imorgon så tapeten kommer upp! vi skulle ju tapetsera idag, men de vart en sväng till umeå istället och vi kom hem 12 000 kronor fattigare! vi har nu beställt en ny soffa och inhandlat lite små prylar som piffar till lägenheten! som ett tidningsställ, lila gardiner till v-rummet, en fin tekanna från biltema och lite till. sen vart det nya jobbskor & sneakers och även några julklappar! :)
Linda, patrik och barnen var också i umeå, så vi tog en fika med dom och kollade runt på barnenshus! :)

efter en lång dag med målning och shoppande vart det en hemmagjord pizza med pepperoni-salami och fetaost! :) nu sitter jag och spelar musik och väntar på att Paulina & Fredrik ska komma hem från ikea. då går jag över dit för att dricka vin! :)

Kommentarer
Postat av: Emmelist

duktigt :D

2011-09-10 @ 20:15:06
URL: http://www.emmelist.se
Postat av: Emmelist

sjuk, men annars okej. själv då????

2011-09-10 @ 20:23:57
URL: http://www.emmelist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0