skynda fynda!

igår var jag och fynda på returcentrum. jag hade bara 40 kronor med mig, så jag kollade inte speciellt mycket! jag visste bara att jag ville hitta något som barnen kan leka med när dom kommer och hälsar på. så jag gick till 'barnavdelningen' och hittade en påse full med grejer som man kan använda då man leker med playdo deg. de tycker jag är rätt så roligt själv, så den blev de! när jag skulle betala såg jag att dom tog kort, så då tog jag en korg och gick ett varv till! :) då hittade jag även ett 500 bitars pussel till mig själv, som redan är bygg och nerlagt i lådan igen. jag fyndade också en spegel för ynka 50 kronor. jag har länge tänkt att jag ska köpa en spegel till hallen och den här passar perfekt! den ska bara slipas, målas om och snyggas till! :)
jag är väldigt sugen på att gå i second hand butiker, så jag tror kanske att det blir en resa in till umeå ihelgen! :)


så här ser spegeln ut nu. den är väldigt gulvit i färgen, så vi får se om den blir vit eller svart! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken fin spegel du hittat! Ser ut att vara i bra skick. Behöver kanke inte ens målas :)

2011-11-11 @ 09:14:36
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0