varför regnar de?

Ja, vi är ju nu hemma från mallorca! vi kom hem till sverige förra lördagen, men stannade då en dag hos pappa i huvudstaden! :) vi har haft de super bra. trevligt sällskap, mysiga ballkongkvällar och soligt! de jag kan klaga lite på var maten som jag tycker var ganska smaklös, men om man saltade och pepprade gick de bra! :) bilder kommer, men jag orkar inte lägga ut dom nu! :)
Vi stannade ju också en dag i stockholm. vi gick på tekniskamuseet och grillade!

nu i veckan har jag mest suttit inne i lägenheten. jag har äntligen skickat in min sista uppgift till skolan, så nu är jag klar med historian! :) nu väntar bara högskoleprovet som får bli till hösten! :) tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0