torsdag fredag lördag

Ja, det blir inte så många inlägg här på bloggen. Jag gör inte så mycke om dagarna, så jag vet inte vad jag ska skriva om! :) idag har jag varit på banken, efter de tog jag en promenad, när jag kom hem åt jag och Samuel lunch, mitt på dagen bakade jag kladdkaka och kolasnittar, till middag gjorde vi en räkwok med pasta och nu sitter jag här i soffan!

Jag kan berätta att jag fattat ett stort beslut idag; jag släppte ut katterna! dom vill ju vara utekatter, men jag är rädd att någon ska komma och klaga på att katterna är på deras gård, kissar i deras rabatt, bajsar i sandlådan och repar någons bil! men nu är de gjort och vi får se vad som händer! :)

Imorgon blir det umeå med mamma. jag behöver köpa några krukor som jag ska plantera mina kryddor i :) sen får vi se om det blir något annat. och på lördag lutar de mot IKEA med Johnny! han ska köpa lite nya grejor till nya lägenheten och han vill att jag ska följa med. jag var ju där för typ en månad sen, så jag har väl ingenting att köpa så vi får se hur det går! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0