veckan som kommer

Resan till Spanien är bokad! jag, Samuel, Cristel & Isac tänkte ta en liten semester :) sola, bada, äta god mat och dricka vin, det kommer bli en bra vecka! :) som jag längtar, jag ska ta fram sommarkläderna imorgon och kolla vad jag har och vad som måste köpas. Jag har också kollat lite på internet, så jag ska göra en beställning så snart som möjligt! :)

Bild på mig från i sommras! :)

På tisdag åker jag och syrran till Ikea för att shoppa lite. jag har väl egentligen inte tänkt köpa så mycket, men det blir ju alltid en massa kraffs när man åker ner. diskställ och tyg ska jag iallafall köpa. sen blir de nog en sväng förbi birsta och kolla efter sommarkläder! :)

Resten av veckan ska jag försöka plugga, om jag håller samma takt som jag gjort den här veckan blir jag nog klar tidigare än planerat. jag är glad att det är historia jag läser och inte engelska eller matte, då hade jag nog inte legat lika bra till! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0