söndag idag?

Vilken konstig vecka de har varit i huvudet. att vara ledig mitt i veckan skapar kaos! jag hade måndag i fredags och söndag igår. de är i och för sig skönt att de är åt de hållet, än att de är måndag och de känns som fredag.
Idag är de iallafall söndag och de känns lite jobbigt att bara varit ledig söndag. så imorgon väntar en hel veckas jobb, men ihelgen är både jag och Samuel lediga. då blir de en sväng förbi vännäs och träffa släkt och vänner och ev. lite shopping :)

På min lediga söndag har jag inte gjort så mycket alls. jag har varit och handlat mat till veckan, hälsat på Linda med familj och shoppat lite på Nelly´s rea :)
nu ska jag lägga mig i soffan med Samuel och bara slappa! :) tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0