Dag 01 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv


Inte den nyaste bilden på mig, men den är endå relativt ny. det är en är dom finare bilderna på mig! :) bilden är tagen på min och Cristels dejt i Stockholm! :)

1 ; Jag kallas tant vid tjugo-årsålder! eftersom jag inte är riktig moster till Samuels systers barn, har jag blivigt en tant :)
2 ; Min katt Dartanjang är som min bäbis.
3 ; Jag ska försöka söka till polisskolan till hösten! om jag kommer in hoppas jag att det är som i filmerna Polisskolan.
4 ; Jag kan tycka att det är kul att träna, framför allt joggning.
5 ; Jag älskar att baka nya spännande bakverk, men gör det alldelens för sällan.
6 ; Jag och Samuel flyttar nu för sjunde gången på 2 år, jippi!
7 ; Jag åker nästan hellre utomlands för att göra spännande saker, så som kolla på kända bygdnader, äta god mat, kolla på natur osv., istället för att åka på solsemeter!
8 ; Jag skriver ner alla söta namn jag kan tänka mig på mina framtida barn!
9 ; Förut klarade jag inte av att äta kyckling och åt nästan bara kött, nu är de tvärtom!
10 ; Jag gillar att gå på museum, det är spännande!
11 ; Jag har hela Sagan om ringen-teologin på dvd och har sett alla filmerna minst 10 gånger var. vilket har lett till att jag kan ganska många repliker. Samuel hatar dock att jag inte kan låta bli att citera :)
12 ; Jag skriver matlista för varje vecka. jag planerar mat för varje dag, ser till att det inte bara blir till exempel pasta och kött, utan olika kött och tillbehör så gott de går! :)
13 ; Jag älskar att kolla på Samuel när han sover!
14 ; Jag tycker det är kul med en road trip till Sundsvall/IKEA och om jag hade tid och pengar skulle jag vara på IKEA oftare!
15 ; Jag kallades för Smulan när jag var liten! :)

Det var inte de lättaste att komma på så mycke saker, ändå har jag funderat sen 5 dagar tillbaka. men nu blev de som de blev och lite intressant vart de kanske! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0