långhelg

Tog ledigt från jobbet idag, så att jag och Samuel skulle kunna flytta saker till Vännäs och för att få umgås med min för tillfället underbara särbo! :)

Igår kom vi till nya lägenheten med en massa saker, så vi hade kartonger från golv till tak. nu sitter jag och har tagit en liten paus från allt fixande! jag har försökt få in lite saker i skåp, garderober och byråer.  men de är väl de jag har hunnit, vi har inte fått upp någonting på väggarna. vi väntar väl och ser hur vi ska ha alla möbler, så blir det lättare att veta vart allt ska sitta :)

Det känns skönt att vara tillbaka i Vännäs. jag tog en promenad i solskenet tidigare idag och det kändes så bra! :) nu ska jag göra ett sista ryck, duscha och sen middag hos mamma & K-i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0