fyra daga kvar!

Då var lägenheten på grönsaksstigen städad och besiktad. Samuels mamma och hennes man var här ihelgen för att hjälpa oss med flytten och städningen. såklart fick vi ju då godkänt på besiktningen! :) jag är väldigt tacksam för all hjälp vi fick, det vart lite mer än vad vi hade tänkt oss. Vi var tvugna att köra ett släp extra på lördagen för att få med oss allting. både jag och Samuel har väl lite svårt för att slänga saker, så vi lägger allt på hög, och då blir det en hel del :)
men nu är allt klart och jag kan nu räkna arbetsdagarna som är kvar på en hand! det känns så skönt att få komma tillbaka till Vännäs, jag vet att det kommer bli kanon! och som Samuel säger, så kommer vi nog att spendera mycket av våran lediga tid i Lycksele! :)

Grattis Sigfrid som fyller 2 år idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0