en lista jag ska försöka ta mig igenom inom en snar framtid!

Det svåra blir att skriva en för varje dag. eftersom jag inte sitter på datorn varje dag typ, så blir det nog att skriva svar på frågorna när jag har tid och lust! :) jag lägger upp listan iallafall, så att jag inte glömmer den!

Dag 01 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.
Dag 02 - Meningen bakom ditt blogg namn.
Dag 03 - En bild av dig och dina vänner.
Dag 04 - En vana som du önskar att du inte har.
Dag 05 - En bild av en plats du varit på.
Dag 06 - Favorit superhjälten och varför.
Dag 07 - En bild på någon / något som har störst inverkan på dig.
Dag 08 - Mål på kort sikt för denna månad och varför.
Dag 09 - Något du är stolt över de senaste dagarna.
Dag 10 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, sur, förbannad.
Dag 11 - En annan bild av dig och dina vänner.
Dag 12 - Varför började du blogga?
Dag 13 - En bild av ditt rum.
Dag 14 - En bild på dig och din familj.
Dag 15 - Sätt din iPod på shuffle: Första 10 låtar som spelar.
Dag 16 - En annan bild av dig själv.
Dag 17 - Någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför.
Dag 18 - Planer / drömmar / mål du har.
Dag 19 - Smeknamn du har, varför har du dem.
Dag 20 - Någon du ser dig vara gift / vara med i framtiden.
Dag 21 - En bild av något som gör dig glad.
Dag 22 - Vad gör dig annorlunda än alla andra.
Dag 23 - Något du längtar för mycket.
Dag 24 - Ett gammalt brev till dina föräldrar.
Dag 25 - Vad jag skulle hitta i väskan.
Dag 26 - Din favorit tid på året.
Dag 27 - Varför gör du så här 30 dagar utmaning.
Dag 28 - En bild på dig förra året och nu, hur har du förändrats sedan dess?
Dag 29 - Vad har du lärt dig denna månad.
Dag 30 - Din favoritlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0