helgen

Då har jag skickat in min tredje skoluppgift. det känns sådär, jag kunde inte mycket om imperialismen så jag hoppas jag fått med de viktigaste! :) min nästa uppgift handlar om stormarkstiden och det känns lite bättre. det känns som att det blir lättare att skriva och hitta fakta om de! :)

Ihelgen var det inflyttning- & födelsedagsfest hos Camilla och Thomas!

Bonzo var också med!

Cristel! :)

Kakor innan maten?

Emelie & födelsedagsbarnet Camilla! :)

Grabbarna - Isac, Tobias & Samuel! :)

Super snygga jag!

Grillat! :)

Camilla, Emelie & Tobias! :)

Det såkallade gay-bordet! Marcus, Thomas & Anton! :)

Finn ett fel?

Emma, jag & Mariélle! :)

Alltid spårar de ur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0