mitt nya liv!

Idag känner jag mig duktig! :) började dagen med att klliva upp klockan 5.30. lite jobbigt när man brukar kliva upp åtta, halv nio! men jobbet kallade, så jag hade inget val. När jag kom hem efter jobbet gjorde jag och Samuel en god broccoli & vårlökssoppa :) nu på kvällen tog vi en timmes promenad/joggingtur! så nu är jag nyduschad och har just ätit lite färsk annanas! :)
Nu har jag och Samuel bestämt oss för att börja motionera! Två gånger i veckan ska vi köra styrketräning och två gånger jogging!

Mamma ringde nyss och bjöd med mig ner på IKEA nästa vecka, jippi! jag får aldrig nog av att gå på ikea! nu ska jag väl inte handla så mycket, jag var ju där med syrran för typ en månad sen :) det enda jag vet att vi behöver är mindre förvaringslådor, så Samuels tv-spel inte behöver ligga på golvet! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Blir det träning på gymmet eller? Hur långt joggar ni?

2011-04-06 @ 21:59:39
Postat av: julia

Anna; Jo, vi tränar på gym, där blir det mest överkropp!

Igår joggade vi i en timme, jag vet inte exakt hur lång sträckan är! :)

2011-04-07 @ 18:34:04
URL: http://jeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0