vårväder

Härligt väder ute idag! ca 10 minus och massa sol, de ska bli skönt att ta en promenad till jobbet idag! :) helst skulle jag en dag som denna, vara i stugan med familjen och pimpla sola grilla och ta de lungt! :) men de får vänta till påsken, jag hoppas på lika bra väder då! :)

Igår var jag förövrigt och gjorde halkbanan. de gick hur bra som helst, nästan! :) jag snurrade en gång och var väl halft av vägen någon gång men de gick hyfsat iallafall. Jag vart godkänd och Ingemar klagade inte så mycket och skrek aldrig på mig, så de måste ju betyda att de gick bra. :) nu är de bara några körlektioner kvar, sen är det uppkörning och teoriprov! :)

Kommentarer
Postat av: J,

Jo, jag fick ju de första januari i år. Mamma var höggravid när vi gick ut skolan :)

2010-03-07 @ 21:17:34
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0