måndag imorgon

Kom just hem från Isac & Cristel. jag och Samuel vart bjudna på middag ikväll, alltid trevligt! :) sen vart de film, "Kick Ass", verkligen en rolig film. men inte så barnvänlig som jag hade trott :)

Igår var vi firmafest, de vart middag och bowling. jag var orolig att den dåliga förloraren-sidan skulle komma fram när vi bowlade, men de gick bra. jag var inte bra, men bättre än sist jag var där. sista rundan som spelades fick jag ihop hela 44 poäng, de är inte illa! :) haah! senare på kvällen vart det hotellet för mig Julia & Bea! trevligt med att träffa lite folk. kvällen slutade iallafall med macka med gaccamole på och nu är jag som en ny människa! :) godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0