fixa och dona

ikväll har jag varit duktig, medans Samuel var och spelade fotboll oljade jag in köksstolarna. jag trodde att de skulle vara krånglit med alla pinnar, men de gick väldigt bra. så vi ska nu bara puttsa bordet och olja in de igen, så snart ska dom väl gå och använda :)

Vi måste försöka att låna ett släp så vi kan åka till vännäs och hämta dom sista möblerna och kartongerna som står i huset. det finns några kartonger som jag måste gå igenom, som är full med saker från när jag var liten. mycket av de ska säkert slängas, men lite måste man ju spara. så man har något kvar :)
nu ska jag gå och få lite ordning i ett skåp i köket där jag ska ha kryddor och lite sånt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0