sjukling

usch, jag är trött! men eftersom att jag är beroende av Farmville så var jag tvungen att stiga upp tidigt. Jag hade sått pumpor som skulle vara klara vid 9 imorse. Jag tar spelet på fullt allvar men man blir beroende. de går inte att undgå! :)
Samuel ligger och sover och min mage kurrar av hunger. Jag småste ta mig något att äta, men jag vet inte vad jag vill ha. Jag var inte sugen på gröt och vi har inget bröd. så jag kanske bara ska ta mjölk och flingor!?

Idag får vi se vad som händer. jag måste iallafall ner på apoteket och köpa hostmedicin och strepcils. Jag hade tänkt försöka bli frisk innan helgen, då Linda Patrick och Emma kommer och hälsar på! :)

PS. Om Tess Carro eller Sandra läser de här! VI MÅSTE HITTA PÅ NÅGOT SNART!!!! call me :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Aj då krya på dig :) Måste ju träffas snart, det börjar ju vara ett tag sen nu! ;P

Angående USA så ska jag bo hos Emma ( en komis som är aupai där) Hon bor på lon island ca 50 min med tåg från centrum av new york. Sen ska Thomas och krille bo på hotell ( föräldrarna var inte så sugen på att emma skulle ha så många på besök och speciellt unga svenska killar som de inte känner) ahha! Hotellet ligger precis utanför centum, så de har lite närmre :)

2009-09-01 @ 11:18:56
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: Paulina

HAHA! jag har också blivit beroende! jag är ju din granne nu :) men det är så svårt att få ihop pengar tycker jag... skicka greher till mig!

2009-09-01 @ 15:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0